Kamis, 19 November 2015

Adakah Anda Ingin menjadi lebih tinggi Selepas baligh?

Adakah Anda Ingin menjadi lebih tinggi Selepas baligh?

Jika anda ingin menjadi lebih tinggi, walaupun selepas akil baligh, terdapat banyak laman web di internet yang akan membawa anda ke arah yang salah. Laman web yang saya maksudkan di sini adalah orang-orang yang mengiklankan program senaman dan regangan peranti yang kononnya dibuat untuk memanjangkan tulang anda.

Sebab mengapa laman-laman ini adalah salah kerana ia adalah mustahil untuk menghulurkan orang tulang. Apabila kita adalah bayi yang paling dalam badan kita terdiri daripada tulang rawan, yang terbentang dan bertukar menjadi tulang pepejal apabila kita semakin tua. Apabila kita mencapai akhir baligh berhampiran pertumbuhan kami dan hujung tulang panjang kami menjadi pepejal, dan tidak ada pertumbuhan yang lebih dicapai. Satu-satunya cara untuk memanjangkan tulang sebenar adalah untuk menjalani pembedahan yang dipanggil mencatatkan prestasi anggota badan memanjang. Pembedahan ini terdiri daripada mempunyai tulang kaki yang pecah dan dileraikan sedikit demi sedikit setiap hari. Saya tidak akan mencadangkan ini sebagai pilihan untuk meningkatkan ketinggian orang-orang yang, kerana ia adalah mahal, menyakitkan, dan mengambil masa yang lama untuk mencapai ketinggian sedikit.

Berita baik adalah bahawa ada cara untuk mendapatkan ketinggian yang sebenar walaupun bertahun-tahun selepas akil baligh. Ia tidak boleh dibuat untuk meregangkan tulang sebenar, tetapi rawan di antara tulang dan tulang belakang boleh diregangkan untuk meningkatkan ketinggian. Jika anda berminat untuk meningkatkan ketinggian anda selepas akil baligh terdapat beberapa perkara yang boleh anda lakukan dengan segera untuk membuat anda kelihatan inci lebih tinggi. Memakai warna solid gelap seperti blues hitam atau gelap membuat badan anda kelihatan lebih panjang dan nipis. Memakai kasut dengan tumit yang lebih besar juga akan serta-merta meningkatkan ketinggian anda. Penyelesaian-penyelesaian ini mungkin tidak kekal tetapi mereka akan membantu anda dalam perjalanan anda untuk meningkatkan ketinggian anda walaupun selepas akil baligh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar