Kamis, 19 November 2015

Salah faham biasa Chiropractic Care

Salah faham biasa Chiropractic Care

Ramai pakar kesihatan cuba untuk membongkar lebih banyak fakta mengenai Care Chiropractic, tetapi masih ramai orang yang gagal untuk memahami sepenuhnya aspek ini Amalan Penjagaan Kesihatan Semulajadi. Sering kali kekurangan maklumat menyebabkan pembentukan mitos dan salah faham, seperti yang kita sering melihat dengan Chiropractic. Hari ini saya akan membantu anda membongkar beberapa maklumat BAD ini.

Antara faham yang biasa ialah ini, dan saya akan berkongsi dengan anda kebenaran di belakang mereka;

Mitos # 1: Semua manfaat Chiropractic Care adalah Placebo

Hari ini ada wujud kajian demi kajian yang telah membuktikan bahawa Chiropractic berkesan dan jauh di luar hanya kesan plasebo. Anda lihat banyak kajian penyelidikan buta dua kali ganda sama sekali membatalkan mitos ini. Kesan plasebo adalah kepercayaan bahawa manfaat dari salah satu mendapat rawatan tertentu adalah semata-mata psikologi di alam, dan tidak benar-benar "sebenar." Hanya meminta seorang pesakit dalam Girardeau Klinik Cape Chiropractic dan anda boleh mendengar kisah-kisah kejayaan yang begitu banyak!

Penjagaan kiropraktik adalah Sistem Penjagaan Kesihatan yang memberi tumpuan kepada sistem saraf dan sistem otot badan anda. Ia adalah kerana ini yang kita tahu Chiropractic ditangani masalah yang berkaitan dengan bahagian-bahagian ini dan ia meningkatkan fungsi mereka! IDEA BESAR kiropraktik ialah ia mengembalikan keupayaan semula jadi atau semula jadi badan untuk menyembuhkan dan mengekalkan fungsi normal. Walaupun carian Google kasual akan menunjukkan banyak kes dan kajian membuktikan manfaat Chiropractic Care. Terutamanya jika anda adalah untuk Google Upper serviks Chiropractic Care.

Mitos # 2: Penjagaan Chiropractic adalah Berbahaya!

Ini adalah salah satu mitos yang paling besar! Ramai bimbang untuk menjalani Cape Girardeau Chiropractic Care kerana mereka percaya ia boleh merosakkan badan mereka dan mendedahkan mereka kepada masalah yang lebih serius. Ini adalah apa yang saya fikir sebelum saya mula-mula melihat Chiropractor dan menerima bantuan! Sekarang saya tahu bahawa tidak benar! Lebih teruk daripada itu juga adalah, sesetengah orang masih tidak tahu bahawa Chiropractors doktor berlesen.

Seperti yang anda mungkin tahu, Chiropractic adalah bidang penjagaan kesihatan profesional dan Doktor Chiropractic dianggap Profesional Perubatan! Semua Cape Girardeau Chiropractors menjalani latihan di peringkat Kedoktoran dan setelah tamat Ijazah Doktor mereka layak untuk menduduki ujian standard Negara dan memohon kepada kerajaan negeri untuk mereka pelesenan. Malahan mereka juga dikehendaki oleh negeri masing-masing untuk terus memajukan pendidikan mereka kerana mereka melengkapkan kredit pendidikan berterusan! Kiropraktor mempunyai latihan yang ketat badan, dan pendidikan sering lebih mengenai pemakanan, senaman, dan lain-lain topik kesihatan semula jadi yang sama.

Ia cukup banyak bersetuju universal yang Chiropractic adalah lebih selamat maka risiko yang berkaitan dengan mengambil ubat tahan sakit preskripsi, risiko ketagihan meds ini dan pasti risiko yang dramatik kurang daripada komplikasi pembedahan.

Mitos # 3: Chiropractic Hurts!

Semua Chiropractors yang melakukan pelarasan di Amerika sudah bertahun-tahun latihan rapi dan jam klinikal. Jadi takut sakit adalah benar-benar apa-apa yang terlalu mengambil berat tentang. Dalam kes-kes yang jarang berlaku, mungkin terdapat sejumlah ketidakselesaan yang berkaitan dengan proses semula mengimbangkan badan, tetapi ini hanya sementara dan sering kali satu-satunya perkara pesakit berasa pengurangan sakit mereka! Bandingkan ini dengan proses pemulihan pembedahan dan anda mempunyai pemenang! Pendek kata bagaimanapun, Chiropractic tidak menyakiti!

Mitos # 4: Adakah Terdapat Kesan-kesan sampingan Bad

Seperti yang dinyatakan di atas, anda tidak perlu takut! Ada yang juga yang percaya bahawa Cape Girardeau Chiropractic Care boleh menyebabkan strok.

Walau bagaimanapun, Chiropractic Care diiktiraf dalam bidang perubatan sebagai salah satu bentuk yang paling selamat penjagaan kesihatan. Ini adalah sebab mengapa ramai orang kini beralih kepada Chiropractic, berbanding pembedahan yang lebih berbahaya dan campur tangan dadah.

Di pejabat kami, kami menggunakan analisis yang sangat khusus dan tepat dan semua pesakit kami berasa sangat selesa dengan jenis kami penjagaan, walaupun dalam kes yang jarang berlaku mereka mempunyai tanggapan yang sebelumnya yang Chiropractic tidak selamat!

Mitos # 5: Chiropractic terlalu mahal

Ini adalah jauh dari kebenaran! Malah ini telah dikaji dan Chiropractic telah didapati menjadi salah satu pilihan yang paling berpatutan untuk berurusan dengan sakit, esp. sakit belakang, jika dibandingkan dengan kos ubat-ubatan, terlepas hari kerja, dan pembedahan! Saya baca dalam satu artikel yang kos Chiropractic Care 90% kurang daripada pembedahan belakang biasa, dan ia dapat menyelamatkan pesakit-hari kerja hilang apabila mereka akan pulih daripada pembedahan. Nilai-nilai ini mendapat lebih tinggi apabila membandingkan Chiropractic dengan pembedahan leher!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar