Kamis, 19 November 2015

Jangan Pengilat dan Krim Bantuan Berhenti Menggigit Kuku?

Jangan Pengilat dan Krim Bantuan Berhenti Menggigit Kuku?

Jangan kuku Pengilat Bantuan Untuk Berhenti Menggigit Kuku?

Dalam jangka masa panjang saya perlu mengatakan bahawa tidak ada, pengilat kuku dan krim berbau tidak berfungsi dengan berkesan untuk membantu anda untuk berhenti menggigit kuku anda. Walau bagaimanapun, saya percaya bahawa mereka mempunyai masa dan tempat mereka dan bahawa mereka boleh, dan harus digunakan dengan berhati-hati untuk membantu anda berhenti menggigit kuku.

Bagaimana Pengilat dan Krim bantuan untuk menamatkan kuku anda menggigit?

Jika anda baru untuk ini, atau hanya penyelidikan, buruk pengilat kuku merasa, atau pengilat yang bertujuan untuk mengukuhkan kuku anda bekerja hanya sebagai pengganti sementara kerana mereka tidak menjelaskan sebab-sebab asas yang anda menggigit kuku anda di tempat pertama. Mereka adalah sama seperti saluran merakam lubang di bumbung anda, mereka akan bekerja dalam jangka pendek, tetapi jika anda mencari sebab untuk lubang itu, dan patch dengan betul, ia tidak akan bertahan dalam jangka masa panjang.

Kuku menggigit adalah disebabkan oleh keperluan psikologi untuk memindahkan kesakitan anda, atau keresahan menjadi sesuatu yang anda boleh mengawal, iaitu kuku anda. Jika anda pernah menonton orang-orang yang biters kuku, tidak kira berapa banyak menggilap buruk merasa, atau kuku pengerasan menggilap mereka gunakan, mereka masih tidak dapat tidak meletakkan jari mereka ke dalam mulut mereka, mereka terdawai keras untuk melakukannya kerana ia telah menjadi salah satu daripada perkara-perkara yang anda lakukan setiap hari sepanjang hari.

Saya lakukan bagaimanapun, mengesyorkan bahawa orang sekurang-kurangnya cuba pengilat yang bertujuan untuk membantu anda berhenti menggigit kuku anda kerana sekurang-kurangnya ia boleh menyediakan satu atau dua hari kelegaan sementara dan rasa buruk yang tidak mendapatkan ditinggalkan di dalam mulut anda melakukan perbuatan sebagai peringatan bagaimana kasar ia adalah.

Jika anda benar-benar mahu menangani kuku anda menggigit masalah dan berhenti menggigit kuku untuk kebaikan maka saya cadangkan anda membaca tentang sistem yang dipanggil kuku Hentikan menggigit Rahsia. Ini adalah kaedah yang sama yang Tony Robins, penceramah inspirasi digunakan sendiri lebih dua puluh tahun yang lalu untuk menyembuhkan tabiat menggigit kuku beliau.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar